torka!

Nu tror jag att det är torka på jobb, det är inte mycket kan jag säga. Nu får jag passa på att göra saker som behövs göras här hemma innan torkan är över.

Har varit med om detta fenomen förut, det är som att det alltid denna årstid inte finns mycket vikariejobb. Nu är det bara på att vänta tills dom ordinarie söker semester inför sport och påsklov då ska jag finnas till hands.

Man kan inte vara så elak att önska att dom ordinarie blir sjuka eller så, det är inte så snällt. Ni får fortsätta vara friska och allerta så ni kan söka semester och då rycker jag in och ställer upp för er i den mån jag hinner.

I kväll har jag suttit och sett på SAIK när dom spöade färjestad och gud vad dom var duktiga, dom klarade av allt... jag var mäckta imponerad.

Nu har jag tänkt att gå och hitta sömnen som försvann i morse när jag blev väckt av klockan som larmade exakt kl 07.00. Ha en riktigt god natt så hörs vi snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0