Nya mål

I dag är dagen på mitt hälsosammare liv! Har idag tagit ett beslut att börja äta sundare, har skrivit in mig på viktväktarna och ni må veta att man inte behöver vara hungrig det är snarare svårt att få i sig allt man ska men gott är det! Försöker att göra maträtter efter deras recept och det jag idag har gjort var bara så gott.

Nackdelen är väl vattnet det vill ut lika fort som det kommit in, springer på toa som en vettvilling men förhoppningsvis kommer det att stabiliseras.

Har även börjat att motionera, två ggr i veckan går jag och simmar riktigt skönt är det så det tänker jag fortsätta med, synd bara att basängen är 16 meter så det blir ganska så mycket vändningar om man ska uppnå 1000 meter det blir 60 längder... Än så länge har jag simmat 30 längder men det ska jag väl öka succesivt.

Kommentarer
Postat av: Ingmari

Lycka till med dina nya mål!

Kram!

2012-01-21 @ 09:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0