Giftemål mm

Jag blev frisk till min brors bröllop men min man däremot han insjuknade natten mot fredag den 24/2 det blev att han fick stanna hemma och kurera sig, hade 39 graders feber och väldigt risig.

Brölloppet var underbart tårarna kunde inte vara kvar innanför ögat utan skulle ut till varje pris. Efter vigseln så var det bröllopsmiddag på Disponenten i Ursviken.

Maten som serverades var mycket god eller otroligt god. Under kvällen var det maten och sedan mingel och dans mm.

Nu är lillebror min gift och iväg på bröllopsresa till cap verde vet inte riktigt hur det stavas men hoppas dom har det riktigt mysigt och varmt.


Kommentarer
Postat av: Ingmari

Håller med om att det var ett fantastiskt bröllop!Kap Verde har nu besök av ett nygift och lyckligt par!

2012-03-01 @ 10:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0