Förkyld inför bröllop!!

Ja, det var just snyggt har sedan i Lördags varit sjuk började med magen och sedan övergått i en rejäl förkylning. Jag har inte tid med detta nu! På lördag ska jag på min yngsta brors bröllop och kan inte vara dålig då.

Jag ser verkligen fram emot detta bröllop, jag får väl ta med mig näsdukar och nässprej så jag klarar mig, för dit ska jag vilket jag är dålig eller inte.

Barnen ska få vara hos deras faster, och det känns väldigt tryggt.

Min viktnedgång går framåt jag har i dagsläget gått ner nästan 6 kilo det är i snitt -1,2 kg i veckan, det känns riktigt bra. Jag äter den mängd mat jag får per dag och tränar 4 ggr i veckan, med undantag för denna vecka då jag inte tränat något p g av flunsan jag fått, men på måndag tar vi nya tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0