Ser framtiden an!

Jag har inte varit inne på bloggen på ett tag för det har hänt tråkigheter kring mitt fd arbete. Men nu är jag här och tar nya tag.

I dag har jag varit på anställningsintervju hos Frösunda LSS AB i Piteå och det var ett givande samtal, det verkar som dom tyckte om mig direkt och jag fick även en semesterrad som jag ska gå på i sommar. Kommer även att få vikariera där vid sjukdom mm.

Dom sa även att om det fungerar hos denna brukare så finns det ju fler som behöver assistans och där kan jag komma till pass. Jag kanske får en egen rad att gå på hos någon som det fungerar bra hos.

Alltså summan av kardemumman så är jag riktigt glad att jag återgår till Frösunda och blir personlig assistent igen.

Kommentarer
Postat av: Ingmari

Utmärkt! Så där ska en slipsten dras! Du kommer säkert att trivas bra med det nya jobbet. Jag måste säga att du varit urstark som har tagit dej genom detta! Att bli behandlad som du har blivit sätter djupa sår inombords, men de bleknar så sakterliga.Sträck på dej! Vi är många som älskar och beundrar dej!

Kramar i massor!

2012-04-25 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0