Man ska aldrig ge upp!

Helgen har sett ut ungefär så här: Lördag natt host host vaken varje gång och jag som ska ut lördag natt och jobba! Natten gick bra det visade sig att jag hade fullt upp så jag hann aldrig bli trött.
Söndag: vaknade vid 13.30 tiden ganska så utvilad trots hostan. Fars dag idag tog en sväng till Far och Mor innan pojken skulle ha match mot clemens dom förlorade men pojken gjorde ett jättesnyggt mål.

Söndag kväll: vi kom hem från matchen vid ca 21-tiden åt något lätt sedan isäng med barnen gick relativt bra dom låg faktiskt i sina sängar vid 22-tiden.

Jag gick och la mig i min säng och slog på tv:n somnade, vaknade när min man kom upp vid 01.45 ca. Jag la mig under täcket men fick ej ligga länge innan hostan kom och med besked, gick till slut ner på nedervåningen och tog mollipect varmt te och värktablett. Jag somnade nog vid tre halv fyra tror jag.

Måndag morgon: Jag beslutar mig för att göra något åt denna förbaskade hosta ringer vc och tänk jag får en tid hos läkaren. När jag kommer till vc tar dom snabbsänka och temp visar inget, läkaren lyssnar på mina lungor inget där heller, men hon tycker ändå att vi måste göra något åt att jag hostar så mycket. Cocciliana kan jag inte ta eftersom jag har gallbesvär vad ska vi då göra säger dr, vi kanske ska prova att du får inhalera ventolin och se om det blir någon skillnad.

Jag får komma in i ett behandlingsrum där ssk riggar inhalationsmaskinen, efter ca en halvtimme är jag en helt ny människa, jag kan andas..... Så slutsatsen är att aldrig ge upp, gå inte därifrån förän du är nöjd med resultatet.


Kommentarer
Postat av: Ingmari Öhman

Håller tummarna för att du får sova, utan besvärande hosta i natt!

PS. Härligt att du har hittat igen din Blogg!

Kram.

2011-11-14 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0