Snöstorm

Hej på er!
Det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg så det är väl dags nu. Julen och nyåret har varit bra, kylan har verkligen visat sig.
Nu är det ett nytt år som jag hoppas kommer att bli ett bra år. Hoppas verkligen att jag hittar ett jobb där jag trivs och mår bra.
Idag är min son och tränar hockey i Byske dom har ett träningspass på fm sedan pizza och efter den ytterligare ett träningspass på em. Det är snöstorm ute så dom får nog skotta mer än att åka skridskor eftersom dom tränar på uterinkar.

Kommentarer
Postat av: Ingmari

Hoppas att detta år blir kanon! Håller tummarna för dej vad gäller jobb, och att barnen skall trivas i sin skola. Hoppas också att vinterkylan skall ge sej av och att vi får en helt underbar vår!

Kram.

2011-01-24 @ 12:37:23
Postat av: Anonym

Näe nu vill jag veta mer om vad som händer hos er.

Dags för uppdatering, eller???

Kram Therése

2011-02-17 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0