Riktigt nära nu!

I dag har jag gjort det sista inköpen av julklappar och jag tror att mina barn kommer att le när julaftonskvällen är här.... Det ska bli jättekul att fira jul hemma hos oss i år jag kommer ihåg när det firades här sist, då levde fortfarande min mormor så hon var så klart  här. Kruxet denna julafton var att det var snöstorm och det kom inte i dm utan xxxx antal meter mer så när det var dax för dem att fara hem så började det med att vi fick skotta ut dem eftersom det drivit nere i vägen.

Denna jul hoppas jag att dom kan åka hem utan att vi behöver ta fram snöskovlarna...

Jag längtar så mycket till julafton så jag vet inte hur jag ska bete mig, men jag lovar att det kommer att bli en varm och härlig jul med mycket god julmat och kanske även mycket julklappar.... Jag hälsar min familj hjärtligt välkommen att fira jul med oss i år här hemma på berget.

Kommentarer
Postat av: Ingmari Öhman

Ja, jag minns den julen mycket väl! Inga plogbilar ute p.g.a strejk av något slag? Den här julen ser jag fram mot med glädje. Skall bli trevligt att fira den hos er!

Kram!

2011-12-22 @ 08:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0