Julförberedelser

Ja nu är det inte långt kvar till julafton och innan det ska vi hinna pynta baka koka köpa julklappar mm. Har gjort en del pyntat huset och köpt några julklappar men är defenetivt inte klar.

Missat lucia eftersom det blev sjukdom i huset ett av barnen är sjuk men hoppas på snabb bättring. Jag tittade lite på luciamorgon så nog fick jag se lucia i alla fall men det är något speciellt när man sitter i kyrkan och lucia tågar in i sin vita skrud.

Har jag fått julkänsla då? Ja det kan man allt säga att jag har fick ett tokpirr i helgen att snart är det jul. Om det inte vore för vädret som inte riktigt vill som vi vill. För ett par dagar sedan hade vi ett vackert vinterlandskap och nu så kan man tro att det är vår, halkigt och eländigt. Tror nog att snön kommer tillbaks ganska snart.

Kommentarer
Postat av: Ingmari Öhman

Längtar efter att få fira julafton hos Er! Hoppas att snön lägger sej i lagom mängd på marken innan dess.

Kram.

2011-12-18 @ 09:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0