Fortsätter röja

Ja, jag fortsätter att röja i huset det är otroligt så mycket man samlar på sig. Igår kväll var jag och min man och lämna en massa sopor på återvinningsstationen. Det känns skönt när man kommer därifrån med tomt släp, lättare på något sätt.

I dag är jag på jobbet men längtar redan hem för att fortsätta med röjningen. Jag vet ej vad som hänt mig har inte varit så här energisk på väldigt länge kanske var det resan till Turkiet? Man var verkligen utvilad när man kom hem och påfylld med ny energi som tydligen räcker väldigt länge.


Kommentarer
Postat av: Ingmari

Nu får nog maken och barnen hålla fast sej så de inte åker ut!!!

Kram.

2010-10-19 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0