Sol och värme

Nu är det riktigt härligt på dagarna, man vill inte vara inne om man inte måste. Idag är barnen på Valsberget i Piteå dom for dit med varsin bob och när dom kom hem så hade flickan med sig ett par slalomskidor + pjäxor. Helena är för snäll, hon har sett till så dottern min fått åka slalom och sedan försett henne med en utrustning det är vänskap det. Pojken fick även han prova åka slalom så nu är det bara det som gäller.

Hur det ska gå sen det vet jag inte eftersom varken jag eller min man åker slalom längre. Det blir för dem att följa med sina kompisar när dom ska till backarna.

I kväll ska vi följa fortsättningen på sm-slutspelet i hockey SAIK har hemmamatch mot Färjestad BK. Blir att bänka sig framför tv:n och bara heja heja heja på SAIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0