Min man är hemma!

Nu när min man börjat jobba borta på veckorna och kommer han endast hem till helgen det är ett jätte plus + Man märker hur beroende man är av varandra. Det var riktigt härligt att få hem honom och känna att vi är en familj.

Våran dotter har gått och fått feber vet inte om det var i bobbacken hon träffades av detta virus men hon är i alla fall väldigt ledsen eftersom vi planerat att fara till piteå äventyrsbad på fredag den 12/3 tillsammans med svägerskan och min bror Torbjörn. Det blir att någon av oss vuxna som far med sonen och sedan får vi väl kompensera dotterns sjukdom med att fara med familjen när vi alla är friska och krya.

Det går aldrig att planera något, inte den här årstiden då alla sjukdomar kommer som på löpande band. Men tack för sommaren som kommer då brukar vi alla vara friska och krya och på allerten att göra det som kommer i våran väg, fara till havet och hoppa i vågorna eller fara bara på en dagstur med bilen och se vart vi hamnar.

Hoppas på tillfriskning av dottern och att vi får ha hälsan och må bra fram till sommarn!

Kommentarer
Postat av: Ingmari

Hoppas att ni njöt till fullo i badet! Att längta till sommaren är bra, men vi får inte glömma att även njuta av nuet....Har suttit på altanen och lapat vårsol (?) mitt på dagen. Njöt för fulla muggar!

Kramar i massor!

2010-03-13 @ 16:51:08
Postat av: Anonym

Kul att dottern tillfrisknade så att hon kunde

följa med i alla fall. Det blev en härlig dag på

äventyrsbadet och sedan go-middag hos er på kvällen.

MYCKET nöjd!! :)

Enda smolket i bägaren var att jag inte lyckades sätta ny personbästa tid i vattenrutschbanan. Jag får se till att införskaffa glatta, minimala 'Speedos' till nästa gång. För detta måste vi väl göra nån fler gång? ;)

Kramar från brorsan.

2010-03-16 @ 10:31:31
Postat av: Therése

Håller med om en lyckad dag på äventyrsbadet.

Kanske vårat mål ska vara att våga prova någon ny vattenrutschbana eller vad tror du???

Kram Therése

2010-03-16 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0