Oj vilken dag..

Planera inte dagen för allt kan hända!

Börjar med att jag blir tvungen att stanna kvar på jobbet mycket längre än tänkt. Jag skulle ju hinna baka till matchen i kväll (det vart en kaka i alla fall). Kom hem fick skynda hämta min man, och sedan sätta igång med en middag för att sedan fara vidare till match.

Pojken min spelar ishockey och ikväll vart resultatet 8 till borta och 4 till pojkens lag. Det var en riktigt bra match, såg inte så mycket eftersom det var jag + två föräldrar till hade fikat i kväll. Det var faktiskt inte så tokigt om man tänker på hur kallt det var ute -20 att stå inne i värmen, pojkarna klarade kylan riktigt bra.

 

Kommentarer
Postat av: Ingmari

Ibland blir det inte som man tänkt sej.Du fixade det i alla fall. Det är det som räknas!

Kram.

2010-02-17 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0