Helgen snart slut

Lördag morgon kl 07.30 samling börja bre mackor till alla spelare + till försäljning. Förberedning av lunch köttbullar gräddsås och makaroner. Titta på byskes första match förlorar, men dom spelar riktigt bra. Serverar lunch alla mycket nöjda med maten, tar om... kl 13.45 byta om för att fara vidare till jobbet. Sen kväll kommer hem vid halv tio tiden barnen sover helt slutkörda efter denna dag. Mannen startar traktorn efter en hel dag med snöande.

Söndag morgon stiger upp 06.30, skjutsar mannen och sonen till byske för vidare färd med buss till Malå där dom har match. Mor och far kommer efter lunch eftersom jag ska och jobba och mannen och sonen min inte hinner hem innan jag ska iväg för ytterligare ett kvällspass på jobbet. Passar på och packa min mans resväska eftersom han ska och jobba i Gällivare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Therése

Låter som ett helspäckat schema för dig och resten av familjen. Tur att I och B finns. Jaa mycket snö är det och mer kommer det hela tiden. Minns ej någon vinter som denna. Det blir nog en bra sommar i stället får vi verkligen hoppas på.

Blir bra att fara till Piteå och bada med er på lovet så man får lite bad och värme. Kram till dig.

2010-02-28 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0