Fredag 12/2

I dag har jag varit och veckohandlat, jag tog min väninna och for åt stan. I afton har jag tänkt bjuda min familj på en trerätters middag, jag tror dom behöver det nu när förkylningen hägrar hos dem. Lite uppmuntran med god och kryddrik mat kanske gör dem kanske friska.

Jag tänker bjuda på:
Till förrätt blir det en räkcoktail m ägg och toast. 
varmrätt fläskytterfilé m klyftpotatis.
efterrätten blir gräddglass och varm hjortronsylt.

Självklart blir det ett gott rött vin till maten för oss vuxna, barnen får läsk

Kommentarer
Postat av: Ingmari

Middagen blir säkert till belåtenhet! Kryddor kan kanske driva bort virus!?

Solen inspirerade mej till en långpromenad idag. Kinderna var riktigt rosenröda när jag kom hem. Lycka till med din nye blogg!

Kram.

2010-02-12 @ 15:22:19
Postat av: Annelie

Jag hittade rätt!!!

Trevlig helg

2010-02-12 @ 15:26:55
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0