Länge sedan jag var in här

Ja nu är det ett tag sedan jag var in på min bloggsida, men jag måste säga att det har varit en massa annat som händer just nu. Våren är här och man är ute och njuter av solen så mycket man bara kan.

Jobbar som sagt väldigt mycket också, men det är ju bara roligt att ha ett jobb som man trivs med. Cyklarna har kommit fram, barnen cyklar mest hela dagarna till och från kompisar och även bara för cyklandet skull.

Ja det kommer att dröja ännu ett tag innan all snön är borta från våran gård, någon gång i juni brukar den väl vara så gott som borta men man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: Ingmari

Ja, än har den riktiga vårvärmen inte infunnit sej, så det tar nog ett tag innan snön smält helt. Hos oss blåser det riktiga isvindar idag. Längtar efter att snön smält under torkvindan så att man kan hänga tvätten ute! Dels sparar man en hel del ström och så doftar det så härligt av den.

Kram!

2010-04-24 @ 13:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0